I närheten av Stockholm (ändra)

Välj datum

Skapa annons

Lättlastbil/Nissan NV400 Maxi-modell – Perfekt för flytt och transport!

Hyrs ut av Selim K

5/5

Identifierad med BankID

Svarar oftast inom några timmar

100% svarsfrekvens

Landskrona 493.5 km

Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk. Läs mer

Beskrivning

Hej och Välkommna, Extra stor och rymlig Nissan NV400 – Perfekt för stora flyttar, transportera eller hämta stora byggvaror. Pris & Körsträcka Dygnspris: 950kr Fria mil: 20 mil per dygn ingår (Motsvarar 200 km). Vid längre resor: 20 kr per extra mil (10km) Hyrestagaren måste ha fyllt 23år. Körkortskrav: Vanligt B-körkort räcker. Manuell växellåda Hyresvillkor Drivmedel: Hämtas fulltankad – lämnas fulltankad (Diesel). Städning: Lastbilen lämnas tillbaka i samma städade skick som vid hämtning. Rökning: rökförbud i fordonet. Överskriden KM debiteras 3,0SEK/KM Hyresgästen står för alla böter. Hemleverans / Utkörning (Tillval) Jag kan leverera den direkt till din dörr eller arbetsplats - Kontakta mig i chatten för prisförslag. Lastutrymmet: Lastlängd på golvet: ca 438 cm Lasthöjd invändigt: ca 204 cm Maximal bredd: ca 176 cm Lastvolym: ca 18 kubikmeter (m³) Bilen finns redo för upphämtning.

Avbokningsvillkor

Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer

Ungefärlig plats

Exakt plats visas efter bokning

Omdömen

Allan K Har hyrt Lättlastbil/Nissan NV400 Maxi-modell – Perfekt för flytt och transport!

5/5
för 14 dagar sedan

10/10 poäng! Supernöjd och kanon service från Selim!

Senad H Har hyrt Lättlastbil/Nissan NV400 Maxi-modell – Perfekt för flytt och transport!

5/5
för 16 dagar sedan

Kan varmt rekommendera! Allt flöt på i en väldigt smidig uthyrning. Uthyraren var otroligt flexibel och svarade alltid snabbt på mina frågor. Toppklass!

Radi A Har hyrt Lättlastbil/Nissan NV400 Maxi-modell – Perfekt för flytt och transport!

5/5
för 21 dagar sedan

Det är jättebra

Lättlastbil/Nissan NV400 Maxi-modell – Perfekt för flytt och transport!

Juli 2026

Mån

Tis

Ons

Tor

Fre

Lör

Sön

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

HämtasVälj hyresperiod
LämnasVälj hyresperiod

Välj hyresperiod

Du förbinder dig inte till något när du skickar en förfrågan och kan då ställa frågor till Selim K

Priser för alla perioder

Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.

950 kr

1 dag

2 490 kr

3 dagar

4 900 kr

7 dagar

Rapportera annons