Hyrs ut av Katja Alexandra Ö
Identifierad med BankID
Svarar oftast inom några minuter
100% svarsfrekvens
Dalby 59.7 km
Släpvagnar täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 1 500 kr. Väghjälp ingår utan självrisk. Läs mer
Lättlastad och stabil hästtransport uthyres. Hel och ren. Har hård lucka samt belysning inne. 1300 kg så kan dras av de flesta med b-körkort. Lastvikt 610 kg. Dubbdäck vintertid. Nydragen el så kräver modern elkoppling eller skarvsladd. Har både kort och lång bom. Hönät och sadelvagn kan lånas med. 350 kr/dygn 600 kr/två dagar 1600 kr / vecka Står i närheten av Säva Ridcenter och Wiks slott, mellan Uppsala och Örsundsbro.
Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer
Exakt plats visas efter bokning
Peter M Har hyrt Lättlastad hästtransport 1300 kg
Så smidigt att hyra. Stort tack denna gång. /Peter & Tina
Lena L Har hyrt Lättlastad hästtransport 1300 kg
Jättefin transport. Ljus och hög! Trevlig ägare 😊
Juli 2026
Mån
Tis
Ons
Tor
Fre
Lör
Sön
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.
350 kr
1 dag
850 kr
3 dagar
1 500 kr
7 dagar
Rapportera annons