
Hyrs ut av Carl W
Identifierad med BankID
Svarar oftast inom några timmar
100% svarsfrekvens
Ljungarum 286.9 km
Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk. Läs mer
HYRESVILLKOR: - 150 fria km per dag. - Vid överskrides är kostnaden 3kr/km. - Önskas fria mil tillkommer 30% extra kostnad. Skriv innan, så justeras priset innan betalning. - Återlämnas städad och tankad till samma nivå som innan. Kvitto för tankning lämnas i bilen. - HÄMTAS: På Ljungarum eller Jönköpings airport - LÄMNAS: på samma ställe. - TIDER: när det passar dig inom ditt bokade dygn. LASTMÅTT Längd 255cm Bredd 123-165cm Höjd 130cm Lastvikt 1020kg UTRUSTNING - Dragkrok - Sidodörr, högersida - Radio
Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer
Exakt plats visas efter bokning
Carl Gustaf Henrik N Har hyrt Opel Vivaro skåpbil/ lättlastbil B-kort/ flyttbil
Hyrt tre gånger nu och det är lika smidigt varje gång 👌
Anna Lena Birgitta Maria J Har hyrt Opel Vivaro skåpbil/ lättlastbil B-kort/ flyttbil
Carl var jättelätt att ha att göra med. Allt gick väldigt smidigt.
Augusti 2026
Mån
Tis
Ons
Tor
Fre
Lör
Sön
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.
650 kr
1 dag
1 620 kr
3 dagar
3 450 kr
7 dagar
Rapportera annons