📣Det här förändras på Hygglo: tryggare, enklare och mer flexibel uthyrning

Iveco YKB585, E6,kylaggregat,Automat.

5,0· 3 omdömen · Kärra-Rödbo, 391.7 km

Identifierad med BankID

Svarar oftast inom några timmar

86% svarsfrekvens

Kärra-Rödbo 391.7 km

Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk. Läs mer

Beskrivning

WW Fordonsår: 2017 Miljöklass: 6 Drivmedel: diesel Motoreffekt: 160hk Dieselförbrukning: 7,7L/ 100km. Tjänstevikt: 2400kg. Lastvikt: 1100kg. Totaltvikt Längd: 6,65cm. Bred : 2,19cm. Höjd. : 3,03cm. Lastutrymmet: 4,10cm. F-skatt, moms registrerat, försäkrat och trafiktillstånd. - Hus oss kan du hitta rätt fordon till ditt uppdrag. - Hus oss kan ni hämta och lämna bilen när ni vill. - Vi har gott om plats så ni kan parkera er bil under uthyrnings tiden. - Vi strävar efter att våra uthyrare blir nöjda - Vi har flera bilar i lager. Välj vilka av de nedanstående Alternativen passar dig bäst HYRALTERNATIV: 1 1/dag Inkl. 200km. 2200kr HYRALTERNATIV: 2 1/dag Fria mil. 2800kr HYRALTERNATIV: 3 2/dag Inkl. 500km. 3800kr HYRALTERNATIV: 4 1/vecka Inkl. 1250km. 8000kr HYRALTERNATIV: 5 1/vecka Inkl. Fria mil. 10000kr HYRALTERNATIV:6 1/må. Inkl. 4000km. 22000kr HYRALTERNATIV: 7 1/må. Inkl. 6000km. 28000kr exkl. moms * Överskjutande tid och mil 120 kr/timme exkl. moms 40 kr/per mil exkl. moms Bra att veta ! * Hyrestagare kan nyttja vår parkering under * Du lämnar bilen fin städad och tvättad. Annars debiteras bilvård med 250kr+ moms * Återlämningen efter kl. 20:30 debiteras ett avgift med 200kr+ moms * Trängselskatt på vardagar 60kr ingår priset. * Rökning är ej tillåten. * Du får ej köra avfall som kan skada lastutrymme . * Ni tar ansvaret för gods transport. * Bilen får inte köras utomland utan samtycke. * Bilen hämtas och lämnas med fulltankad. * Parkeringsböter, Fartkamera och broavgifter Ingår ej uthyrning

Avbokningsvillkor

Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer

Ungefärlig plats

Exakt plats visas efter bokning

Omdömen

Borttagen användare Har hyrt Iveco YKB585, E6,kylaggregat,Automat.

5/5
för 1 år sedan

Trevlig kille som hyrde ut! Smidig hämtning och lämning. Rekommenderar verkligen!

Lars D Linus F Har hyrt Iveco YKB585, E6,kylaggregat,Automat.

5/5
för 2 år sedan

Jättemysigt, grymt hjälpsam. 👍🙏

Richard H Har hyrt Iveco YKB585, E6,kylaggregat,Automat.

5/5
för 2 år sedan

Omdömen för andra annonser från Tagene Biluthyrning AB

Mattias Oscar Ludwig N Har hyrt Sprinter316, Automat, Regnr. XSA89E

5/5
för 10 månader sedan

Så jäkla bra 👍🏻 Otroligt smidigt och trevligt bemötande

Gustav Fabian G Har hyrt Sprinter YYH791, Automat, 2019,E6

5/5
för 1 år sedan

Måns W Har hyrt Sprinter316, Automat, Regnr. XSA89E

5/5
för 1 år sedan

Supersmidigt! Mycket trevligt mottagande och professionell hjälp.

Augusti 2026

Mån

Tis

Ons

Tor

Fre

Lör

Sön

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

6

HämtasVälj hyresperiod
LämnasVälj hyresperiod

Välj hyresperiod

Du förbinder dig inte till något när du skickar en förfrågan och kan då ställa frågor till Tagene Biluthyrning AB

Priser för alla perioder

Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.

2 200 kr

1 dag

5 000 kr

3 dagar

7 500 kr

7 dagar

Rapportera annons