
Hyrs ut av Dragana O
Identifierad med BankID
Svarar oftast inom några timmar
100% svarsfrekvens
Norra Djurgården 1.9 km
Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk. Läs mer
•Bilen är med automat växellåda, lätt att köra, passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme 18,5 kubikmeter. Bakgavellyft med fjärrkontroll. Dörren på höger sida. Tre sitt platser inkl förare. Bilen har gps, backkamera, carplay och farthållare. •Trängselavgift tillkommer. Hämtas och lämnas med full tank. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren annars tillkommer städ/tvätt avgift. •Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -T-centralen -Tekniska högskolan -Täby (Finns parkering) -Solna (Finns parkering) •Lastutrymmets mått (18,5m2) Längd: 410cm Bredd: 213cm Höjd: 213cm Max lastvikt: 980 kg Bil höjd: 310cm Bil längd: 657cm 200 fria km per dag, därefter 2 kr/km.
Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer
Exakt plats visas efter bokning
Lars Peter Johan B Har hyrt Automat lättlastbil / Bakgavellyft / B-körkort
Allt bra, snabb kommunikation, bilen är vad som visas på bilderna etc. Rekommenderar
Johan W Har hyrt Automat lättlastbil / Bakgavellyft / B-körkort
Mycket bra bil och trevlig uthyrare. Kommer definitivt hyra igen när det finns behov.
Ahmad A Har hyrt Automat lättlastbil / Bakgavellyft / B-körkort
Mycket trevlig och respektfull. Bilen var ren och allt fungerade perfekt. Väldigt flexibel och lätt att ha att göra med.
Loke L Har hyrt Automat lättlastbil / B-korkort
Allt funkade bra, bilen gick som den skulle.
Juli 2026
Mån
Tis
Ons
Tor
Fre
Lör
Sön
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.
1 045 kr
1 dag
2 812 kr
3 dagar
5 700 kr
7 dagar
Rapportera annons