
Hyrs ut av Sladjan M
Identifierad med BankID
Svarar oftast inom en halvtimme
100% svarsfrekvens
Näsby Park 11.7 km
Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
•Bilen är lätt att köra med automat växelllåda. Passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme. Dörren på sidan och bak dörrar. Dragkrok, bluetooth. Tre sitt platser inkl förare. Hämtas och lämnas med full tank. Trängselavgift tillkommer. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren annars tillkommer städ avgift. •Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Sveavägen 15 T-centralen -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Fregattvägen 2 Täby -Armegatan 32 Solna •Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 130cm Max lastvikt: 1020 kg Bil höjd: 195cm •250 fria km per dag, därefter 2 kr/km.n
Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer
Exakt plats visas efter bokning
Joseph Junior O Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil 6 kubik m
Bilen var skönt och köra, Allt gick smidigt till och bra service
Maj 2026
Mån
Tis
Ons
Tor
Fre
Lör
Sön
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.
690 kr
1 dag
1 840 kr
3 dagar
3 950 kr
7 dagar
Rapportera annons