I närheten av Stockholm (ändra)

Välj datum

Skapa annons

Automat lättlastbil / Bakgavellyft / B-körkort

Hyrs ut av Dragana O

5/5

Identifierad med BankID

Svarar oftast inom några timmar

100% svarsfrekvens

Västra Skogen 4.4 km

Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk. Läs mer

Beskrivning

•Bilen är med automat växellåda, lätt att köra, passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme 18,5 kubikmeter. Bakgavellyft med fjärrkontroll. Dörren på höger sida. Tre sitt platser inkl förare. Bilen har gps, backkamera, carplay och farthållare. •Trängselavgift tillkommer. Hämtas och lämnas med full tank. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren annars tillkommer städ/tvätt avgift. •Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -T-centralen -Tekniska högskolan -Täby (Finns parkering) -Solna (Finns parkering) •Lastutrymmets mått (18,5m2) Längd: 410cm Bredd: 213cm Höjd: 213cm Max lastvikt: 980 kg Bil höjd: 310cm Bil längd: 657cm 200 fria km per dag, därefter 2 kr/km.

Avbokningsvillkor

Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer

Ungefärlig plats

Exakt plats visas efter bokning

Omdömen

Lars Peter Johan B Har hyrt Automat lättlastbil / Bakgavellyft / B-körkort

5/5
för 1 dag sedan

Allt bra, snabb kommunikation, bilen är vad som visas på bilderna etc. Rekommenderar

Johan W Har hyrt Automat lättlastbil / Bakgavellyft / B-körkort

5/5
för 3 dagar sedan

Mycket bra bil och trevlig uthyrare. Kommer definitivt hyra igen när det finns behov.

Ahmad A Har hyrt Automat lättlastbil / Bakgavellyft / B-körkort

5/5
för 9 dagar sedan

Mycket trevlig och respektfull. Bilen var ren och allt fungerade perfekt. Väldigt flexibel och lätt att ha att göra med.

Omdömen för andra annonser från Dragana O

Yosef B Har hyrt Automat skåpbil / B-kökort

5/5
för 2 dagar sedan

Loke L Har hyrt Automat lättlastbil / B-korkort

5/5
för 4 dagar sedan

Allt funkade bra, bilen gick som den skulle.

Automat lättlastbil / Bakgavellyft / B-körkort

Juli 2026

Mån

Tis

Ons

Tor

Fre

Lör

Sön

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

HämtasVälj hyresperiod
LämnasVälj hyresperiod

Välj hyresperiod

Du förbinder dig inte till något när du skickar en förfrågan och kan då ställa frågor till Dragana O

Priser för alla perioder

Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.

1 045 kr

1 dag

2 812 kr

3 dagar

5 700 kr

7 dagar

Rapportera annons