Hyrs ut av Ibrahim Nabil A
Identifierad med BankID
Svarar oftast inom en halvtimme
100% svarsfrekvens
Halmstad 425.1 km
Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
Hyra ut skåp bil. Renault master 2013. Manuellt växellåda. Dragkrok Lästutrummes 3083 mm Brett 2070 mm Höjd 2482 mm Bilen hämtas och lämnas med full tank. Fri körsträck fram till 10 mil. Vid ut över körsträcka lägger en liten summa.
Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer
Exakt plats visas efter bokning
Marika Terese F Har hyrt Skåpbil/ lättlast bil
Snabba svar, smidig och flexibel hämtning och lämning, rekommenderar!
Maj 2026
Mån
Tis
Ons
Tor
Fre
Lör
Sön
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.
950 kr
1 dag
2 850 kr
3 dagar
6 650 kr
7 dagar
Rapportera annons