I närheten av Stockholm (ändra)

Hyresperiod 6 - 12 juli (ändra)

Skapa annons

AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil 6 kubik m

Hyrs ut av Sladjan M

5/5

Identifierad med BankID

Svarar oftast inom några minuter

86% svarsfrekvens

Västra Skogen 4.4 km

Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer

Beskrivning

•Bilen är lätt att köra med automat växelllåda. Passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme. Dörren på sidan och bak dörrar. Dragkrok, bluetooth. Tre sitt platser inkl förare. Hämtas och lämnas med full tank. Trängselavgift tillkommer. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren annars tillkommer städ avgift. •Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Sveavägen 15 T-centralen -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Fregattvägen 2 Täby -Armegatan 32 Solna •Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 130cm Max lastvikt: 1020 kg Bil höjd: 195cm •250 fria km per dag, därefter 2 kr/km.n

Avbokningsvillkor

Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer

Ungefärlig plats

Exakt plats visas efter bokning

Omdömen

Gabriel A Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil 6 kubik m

5/5
för 1 månad sedan

Shailesh M Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil 6 kubik m

5/5
för 2 månader sedan

Joseph Junior O Har hyrt AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil 6 kubik m

5/5
för 2 månader sedan

Bilen var skönt och köra, Allt gick smidigt till och bra service

AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil 6 kubik m

Juli 2026

Mån

Tis

Ons

Tor

Fre

Lör

Sön

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

HämtasVälj hyresperiod
LämnasVälj hyresperiod

Ta bort datum

Välj hyresperiod

Du förbinder dig inte till något när du skickar en förfrågan och kan då ställa frågor till Sladjan M

Priser för alla perioder

Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.

690 kr

1 dag

1 840 kr

3 dagar

3 950 kr

7 dagar

Rapportera annons