Hyrs ut av Nazanin H
Identifierad med BankID
Svarar oftast inom några timmar
93% svarsfrekvens
Växjö 332.8 km
Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
Uthyrning: lättlastbil med chaufför — 249 kr/tim. Körning, lastning och lossning enligt överenskommelse. Kontakta för bokning. Behöver ni transport med proffschaufför? Vi hyr ut lättlastbil inklusive chaufför för 249 kr/tim Skriv våra hemsida i Safari Ecocarrier.se
Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer
Ann Catarina N Har hyrt Automat lätt lastbil 2015 899kr/ dag
Varning! Oseriös uthyrare som är ute efter att tjäna lätta pengar! Motor- och servicelamporna lyste vid avhämtning. Var tvungen att fylla på motorolja direkt! Ingen ersättning för det. Trasiga torkarblad! Avhämtning på en adress som låg långt ifrån angiven adress! Betala hellre mer och få en säker och körduglig bil. Drog enormt mycket drivmedel.
Rapportera annons