
Hyrs ut av Sladjan M
Identifierad med BankID
Svarar oftast inom några minuter
93% svarsfrekvens
Näsby Park 11.7 km
Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 5 000 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer
•Bilen är med automat växellåda, lätt att köra, passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme 12 kubikmeter, Dörrarna på båda sidor. Tre sitt platser inkl förare. Bluetooth, farthållare, bakkamera, euro 6. •Trängselavgift tillkommer. Hämtas och lämnas med full tank. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren annars tillkommer städ avgift (Specielt efter djur i passagerarutrymmet) •Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -T-centralen -Tekniska högskolan -Täby (Finns parkering) -Solna (Finns parkering) •Lastutrymmets mått (12) Längd: 350cm Bredd: 175cm Höjd: 185cm Max lastvikt: 1115 kg Max släp vikt: 3500 kg Bil höjd: 266cm 200 fria km per dag, därefter 2 kr/km.
Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer
Exakt plats visas efter bokning
Pegah S Har hyrt Automat Lättlastbil B-körkort
Snabb på att svara, hjälpsam! Trevlig!
Juli 2026
Mån
Tis
Ons
Tor
Fre
Lör
Sön
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Ta bort datum
Välj dagar i kalendern för att se exakt pris.
875 kr
1 dag
2 400 kr
3 dagar
4 800 kr
7 dagar
Rapportera annons