Skåpbil / Lättlastbil

Hyrs ut av Sladjan M

4.93/5

Identifierad med BankID

Svarar oftast inom en halvtimme

100% svarsfrekvens

Norra Djurgården 1.9 km

Fordon täcks för skador med en självrisk för den som hyr på 1 500 kr. Väghjälp ingår utan självrisk.. Läs mer

Beskrivning

•Bilen är lätt att köra, passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme 6 kubikmeter. Bakdörrar och sidodörren. Bilen drar runt 0,6l diesel. Tre sitt platser inkl förare. Dragkrok, bluetooth, GPS, farthållare, bak parkering sensorer. Euro 6 (man kan köra in i stan) •Trängselavgift tillkommer. Hämtas och lämnas med full tank. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren annars tillkommer städ avgift (specielt efter djur) •Det går att hyra förare •Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Sveavägen 15 T-centralen -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Fregattvägen 2 Täby (Finns parkering) -Armegatan 32 (Finns parkering) •Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 135cm Max lastvikt: 1160 kg Bil höjd: 200cm •250 fria km per dag, därefter 2 kr/km.

Avbokningsvillkor

Gratis avbokning fram till 2 dagar innan din uthyrning startar. Efter det får du hälften av beloppet tillbaka fram till dagen innan. Läs mer

Omdömen

Marcus W Har hyrt Skåpbil / Lättlastbil

5/5
för 5 dagar sedan

Superservice! Sladjan är grym att ha att göra med. Serviceminded och flexibel. Kommer garanterat att hyra igen. 👍

Omdömen för andra annonser från Sladjan M

K H P Har hyrt Skåpbil / Flyttbil

5/5
för 8 timmar sedan

Smidigt och proffsigt!

Lucas Jonathan C Har hyrt Lätt lastbil / B-körkort

5/5
för en dag sedan

Juliano A Har hyrt Automat Lättlastbil B-kökort

5/5
för 6 dagar sedan

Rapportera annons